ISO 9001

ISO-9001 Este un standard international ce contine criterii pentru documentarea, implementarea si certificare unui Sistem de Management al Calității.

Compania certificată trebuie să demonstreze capacitatea sa de a furniza constant produse sau servicii care îndeplinesc atat cerintele clientilor cat si cerintele legale si de reglementare aplicabile.

Toate cerințele ISO 9001: 2008 sunt generice și sunt destinate să fie aplicabile tuturor organizațiilor, indiferent de tipul, marimea si produsul furnizat

ISO-9001. EVALUARE CONTINUĂ

Certificarea unei companii ISO 9001 este primul pas dintr-un proces de îmbunătățire continuă, care va oferi organizația dumneavoastră instrumentele de management necesare pentru a îmbunătăți activitatile, practicile si procesele de lucru in intreaga organizatie, indiferent daca vorbim despre procesul de producere sau cel de angajare sau control.

CERTIFICAREA ISO 9001 ÎN INDUSTRIA DE SERVICII

ISO Certificate este un organism calificat pentru a oferi companiilor servicii de consultanta, pre-certificare si realizarea certificarii: Depozitele, transportatorii de mărfuri, companiile de transport, firme de asigurari, firmele de sisteme scolare, de inginerie si de consultantă, precum si alte întreprinderi de servicii cauta certificarea pentru marketing, pozitionarea competitivă, eficienta internă, si recunoasterea clientului. Noi nu tratăm companiile de servicii ca o entitate de fabricatie. Ne uităm la serviciile pe care le oferă si modul în care le dă. Numai cu o experientă orientata pe servicii auditorul întelege cum să interpreteze standardul ISO 9001 pentru industria de servicii.

CERTIFICAREA ISO 9001 ÎN INDUSTRIA PRELUCRĂTOARE

Auditorii nostri au un istoric lung si excelent în industria prelucrătoare. Lucrăm îndeaproape cu dumneavoastră pentru a adapta procesul de certificare pentru nevoile dumneavoastra particulare. Auditorul va avea cunostinte largi despre industria dvs. si practicile sale standard si nu trebuie să fie preocupat de punerea în aplicare a procedurilor inutile sau instructiuni de lucru ce nu sunt cerute de standard. Auditorii vor fi concentrati pe procesul de control, în conformitate cu standardul ISO 9001.

Motivele pentru beneficiile aduse de implementarea ISO-9001 – sunt diferite functie de schema aleasa si circumstantele specifice fiecarui client.